По време на Warner Bros. Discovery Upfront в Ню Йорк, беше съобщено, че Max – водещата стрийминг платформа на компанията – ще се преименува на HBO Max. Стрийминг бизнесът на WBD отбелязва впечатляващ растеж, увеличавайки рентабилността си с близо 3 милиарда долара само за две години. През последната година платформата е привлякла 22 милиона нови абонати по света, а амбицията е броят им да надхвърли 150 милиона до края на 2026 г.
Този напредък е резултат от целенасочени усилия, мащабни инвестиции и стратегически фокус върху съдържание, което ангажира най-силно аудиторията – включително продукции на HBO, актуални кинохитове, документални и риалити поредици, както и оригинални заглавия на Max и локално съдържание. В същото време се намалява приоритетът на жанрове с по-слаба ангажираност и ограничен принос за привличане на нови абонати.
Тази трансформация отразява и променящите се нужди на потребителите. Днес аудиторията все по-рядко търси просто „повече съдържание“ – стремежът е към по-качествено и значимо съдържание. Докато някои платформи се фокусират върху обем и количество, Warner Bros. Discovery ясно се отличава със своя ангажимент към качество и отличителен разказ, който оставя следа.
Няма друга марка, която вече повече от 50 години последователно да задава стандарта за премиум съдържание така, както го прави HBO. Връщането на HBO в името на стрийминг платформата допълнително ще укрепи нейното позициониране и ясно ще открои отличителността, която потребителите очакват, убедени са от компанията. Това е и ясен знак за стремежа на WBD да продължи да развива своята стратегия уверено и гъвкаво – водена от задълбочени потребителски данни и анализи – с цел постигане на дългосрочен успех.
На сцената в Madison Square Garden по време на WBD Upfront, Джей Би Перет, президент и главен изпълнителен директор на стрийминг звеното, заедно с Кейси Блойс, председател и главен изпълнителен директор на HBO и Max Content, споделиха допълнителни подробности около промяната.
„Ще останем верни на това, което ни прави различни – не да предлагаме всичко за всеки, а съдържание с характер и стойност, създадено специално за възрастни и семейства. Това не подлежи на спор или тълкуване – нашите продукции просто въздействат по различен начин“, обяви Перет. Блойс допълни: „Предвид посоката, в която вървим, и силната инерция, която сме набрали, вярваме, че HBO Max далеч по-добре отразява стойностното предложение към нашите потребители. И ясно заявява нашето негласно обещание – да предлагаме съдържание, което е различимо, качествено и, както винаги сме казвали в HBO, си струва да се плати за него.“
HBO Max е водещата глобална стрийминг платформа на Warner Bros. Discovery, която предоставя уникални и завладяващи истории – от висококачествени телевизионни продукции и филми, до документални поредици, криминални истории, анимации за възрастни, както и спорт и новини на живо (в зависимост от региона).
HBO Max събира на едно място някои от най-престижните развлекателни брандове като HBO, Warner Bros., Max Originals, DC, Harry Potter, A24 Films, както и емблематични сериали като „Приятели“ и „Теория за Големия взрив“ – всичко това в една платформа.
Виктор е микробиолог и космополитна личност с интереси в коренно противоположни области – от архитектура до екология, от Древен Египет до умните градове на бъдещето, от самолетни катастрофи до медицина, от музика до компютърно програмиране…