Max пак става HBO Max


По време на Warner Bros. Discovery Upfront в Ню Йорк, беше съобщено, че Max – водещата стрийминг платформа на компанията – ще се преименува на HBO Max. Стрийминг бизнесът на WBD отбелязва впечатляващ растеж, увеличавайки рентабилността си с близо 3 милиарда долара само за две години. През последната година платформата е привлякла 22 милиона нови абонати по света, а амбицията е броят им да надхвърли 150 милиона до края на 2026 г.

Този напредък е резултат от целенасочени усилия, мащабни инвестиции и стратегически фокус върху съдържание, което ангажира най-силно аудиторията – включително продукции на HBO, актуални кинохитове, документални и риалити поредици, както и оригинални заглавия на Max и локално съдържание. В същото време се намалява приоритетът на жанрове с по-слаба ангажираност и ограничен принос за привличане на нови абонати.

Max пак става HBO Max
© Warner Bros. Discovery

Тази трансформация отразява и променящите се нужди на потребителите. Днес аудиторията все по-рядко търси просто „повече съдържание“ – стремежът е към по-качествено и значимо съдържание. Докато някои платформи се фокусират върху обем и количество, Warner Bros. Discovery ясно се отличава със своя ангажимент към качество и отличителен разказ, който оставя следа.

Няма друга марка, която вече повече от 50 години последователно да задава стандарта за премиум съдържание така, както го прави HBO. Връщането на HBO в името на стрийминг платформата допълнително ще укрепи нейното позициониране и ясно ще открои отличителността, която потребителите очакват, убедени са от компанията. Това е и ясен знак за стремежа на WBD да продължи да развива своята стратегия уверено и гъвкаво – водена от задълбочени потребителски данни и анализи – с цел постигане на дългосрочен успех.

На сцената в Madison Square Garden по време на WBD Upfront, Джей Би Перет, президент и главен изпълнителен директор на стрийминг звеното, заедно с Кейси Блойс, председател и главен изпълнителен директор на HBO и Max Content, споделиха допълнителни подробности около промяната.

„Ще останем верни на това, което ни прави различни – не да предлагаме всичко за всеки, а съдържание с характер и стойност, създадено специално за възрастни и семейства. Това не подлежи на спор или тълкуване – нашите продукции просто въздействат по различен начин“, обяви Перет. Блойс допълни: „Предвид посоката, в която вървим, и силната инерция, която сме набрали, вярваме, че HBO Max далеч по-добре отразява стойностното предложение към нашите потребители. И ясно заявява нашето негласно обещание – да предлагаме съдържание, което е различимо, качествено и, както винаги сме казвали в HBO, си струва да се плати за него.“

HBO Max е водещата глобална стрийминг платформа на Warner Bros. Discovery, която предоставя уникални и завладяващи истории – от висококачествени телевизионни продукции и филми, до документални поредици, криминални истории, анимации за възрастни, както и спорт и новини на живо (в зависимост от региона).

HBO Max събира на едно място някои от най-престижните развлекателни брандове като HBO, Warner Bros., Max Originals, DC, Harry Potter, A24 Films, както и емблематични сериали като „Приятели“ и „Теория за Големия взрив“ – всичко това в една платформа.

Виктор Любомиров

Виктор е микробиолог и космополитна личност с интереси в коренно противоположни области – от архитектура до екология, от Древен Египет до умните градове на бъдещето, от самолетни катастрофи до медицина, от музика до компютърно програмиране…


Няма коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *