Новото старо име: Max отново е HBO Max


Стрийминг платформата на Warner Bros. Discovery вече е с (донякъде) ново име – Max вече е HBO Max. Решението е част от по-ясна стратегия за съдържанието и услугата, съобразено с предпочитанията на потребителите и тенденциите в индустрията.

През последните две години компанията инвестира значително в оригинално съдържание – HBO Original, Max Original продукции и локални заглавия. Анализите и потребителските проучвания ясно показват, че зрителите търсят качествено, разпознаваемо и запомнящо се съдържание, като оригинални продукции на HBO, документални поредици, големи кино заглавия и спорт.

Новото име HBO Max отразява тази промяна. И подчертава амбицията на компанията да предложи съдържание с висока стойност и отличителен характер. Ребрандирането е отговор на ясно изразени очаквания – че името HBO носи по-силна асоциация със съдържание от най-високо качество.

Глобалната експанзия на платформата остава основен приоритет. Стрийминг платформата е достъпна в 77 държави и е привлякла 22 милиона абонати през последната година. 


Освен HBO Originals, HBO Max ще продължи да предлага Max Original продукции, които дават възможност за експериментиране с нови жанрове и теми. Успешен пример за това е Max Original сериала „Спешни случаи в Питсбърг“. Документални криминални поредици, популярни риалити формати като „90 дни до сватбата“ и спортни събития, включително Олимпийските игри, ще останат важна част от съдържанието на платформата.

HBO Max се завръща като дом на най-доброто в телевизията, киното и стрийминга – с фокус върху съдържание, което оставя траен отпечатък в съзнанието на зрителите по целия свят.

Виктор Любомиров

Виктор е микробиолог и космополитна личност с интереси в коренно противоположни области – от архитектура до екология, от Древен Египет до умните градове на бъдещето, от самолетни катастрофи до медицина, от музика до компютърно програмиране…


Няма коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *