Стрийминг платформата на Warner Bros. Discovery вече е с (донякъде) ново име – Max вече е HBO Max. Решението е част от по-ясна стратегия за съдържанието и услугата, съобразено с предпочитанията на потребителите и тенденциите в индустрията.
През последните две години компанията инвестира значително в оригинално съдържание – HBO Original, Max Original продукции и локални заглавия. Анализите и потребителските проучвания ясно показват, че зрителите търсят качествено, разпознаваемо и запомнящо се съдържание, като оригинални продукции на HBO, документални поредици, големи кино заглавия и спорт.
Новото име HBO Max отразява тази промяна. И подчертава амбицията на компанията да предложи съдържание с висока стойност и отличителен характер. Ребрандирането е отговор на ясно изразени очаквания – че името HBO носи по-силна асоциация със съдържание от най-високо качество.
Глобалната експанзия на платформата остава основен приоритет. Стрийминг платформата е достъпна в 77 държави и е привлякла 22 милиона абонати през последната година.
Освен HBO Originals, HBO Max ще продължи да предлага Max Original продукции, които дават възможност за експериментиране с нови жанрове и теми. Успешен пример за това е Max Original сериала „Спешни случаи в Питсбърг“. Документални криминални поредици, популярни риалити формати като „90 дни до сватбата“ и спортни събития, включително Олимпийските игри, ще останат важна част от съдържанието на платформата.
HBO Max се завръща като дом на най-доброто в телевизията, киното и стрийминга – с фокус върху съдържание, което оставя траен отпечатък в съзнанието на зрителите по целия свят.
Виктор е микробиолог и космополитна личност с интереси в коренно противоположни области – от архитектура до екология, от Древен Египет до умните градове на бъдещето, от самолетни катастрофи до медицина, от музика до компютърно програмиране…