Сънищата на артистите често крият идеи, които по-късно се превръщат в изкуство – точно това се случва с най-новата песен на Орлин Павлов, озаглавена „Сянка“. Композицията се ражда от мелодия, която самият изпълнител чува насън – почти мистично начало за едно дълбоко и емоционално парче, което се разгръща в пълния си блясък благодарение на внимателната колаборация между някои от най-добрите имена в съвременната българска музика.
Аранжиментът на песента е дело на изключителния пианист и композитор Милен Кукошаров, познат с умението си да съчетава класически джаз със съвременна лирика. Съвместната му работа с Орлин води до аранжимент, който е едновременно интимен и кинематографичен. Автор на текста е Росен Кукошаров, чиито думи носят философска дълбочина и се преплитат с музиката в изящна хармония.
Песента разчита на богато акустично звучене, подчертано от щрайх секция, специално записана в студиото на Алекс Нушев – едно от най-авторитетните имена в звуковия инженеринг у нас. Цигулки, виоли и чела изграждат топлината и интимността на композицията, а живите барабани добавят ритмична плътност и органична енергия. Гласът на Орлин, познат със своята дълбочина и топлина, звучи тук особено уязвимо и истински.
Видеото към „Сянка“ е заснето в Пловдив – град, който Орлин определя като своя най-любим. Централна локация в клипа е монументалният комплекс Братска могила в парк „Отдих и култура“ – архитектурен символ, който с уникалните си геометрични форми перфектно допълва темата на песента. Камерата на оператора Борил Петров улавя суровата красота на геометричните форми и създава визуална поезия, в която светлина и сянка водят свой собствен диалог.
Моделът Дзъ Дзанг е загадъчната женска фигура в клипа – присъствие, което не просто допълва разказа, а му придава многопластовост и емоционална дълбочина. Зад режисурата отново стои Николай Драганов, с когото Орлин работи и по летния си хит от 2024 г. – „It Felt So Good“. Тандемът доказва, че когато става дума за визуално разказване, понякога по-малко думи казват много повече.
Самият Орлин споделя, че „Сянка“ разглежда динамиката в една връзка, когато едната страна започва да доминира над другата – до степен, в която любовта губи равновесието си. „Най-чистата любов е взаимната – без засенчване, без ревност, без сянка“, казва той.
Василена е завършила „Българска филология“ в Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“. Обича кучета, японската кухня и източната литература, зелена храна и филмите на Вим Вендерс. Умерена романтичка и отявлен пътешественик.